Vefa sadece İstanbul’da bir semt adı değil

Erkan ERUYSAL

08-03-2025 23:16

Önceki gün sevgili ve saygı değer dostum TİAD Başkanı Ufuk TANDOĞAN beni telefonla arayıp TİAD’ın iftar yemeğine davet etmesi, hemen bir gün sonra yine TİAD’ın Genel Sekreteri kardeşim kadar sevdiğim o çok kibar Genel Sekreteri Barbaros YIKAR da mesaj geçerek hem hatırımı sordu, hem davetini yineledi.

   Daha bir çok dostum sağ olsun arayıp soruyor. Burada adlarını yazamayacağım maalesef. Beni arayan soran mesaj geçen vefalı dostlarıma da Şükran borçluyum.

   Ama izin verirseniz bir iki cümle de vefalı ve de dost bildiğim ama hiç de öyle olmadığını hareketleri ile kanıtlayan dün dost bildiğim sadece bir- iki kişi için ‘’VEFA’’ nın yalnızca İstanbul’da bir semtin adı olmadığını söylemem gerekiyor.

   Vefa duygusu, sadakat, bağlılık ve kadirşinaslık hissini ifade eden derin bir insani değerdir.

   Özetle, vefa insan ilişkilerinde güven ve samimiyetin temel taşlarından biri olup içten bağlılık anlamını taşır.

Allah'tan bu büyük vefa yoksunu ve dün dostum diye bildiklerimin sayısı bir elin parmaklarından az.

İyi ki vefanın ne olduğunu bilen siz vefalı dost ve arkadaşlarım var.

DİĞER YAZILARI Romanya’dan Nihat DURAK dostum da geldi 01-01-1970 03:00 Tekirdağ Şehir Hastanesinden 01-01-1970 03:00 HAYAT’ın 25’inci ‘’GÜMÜŞ YIL’’ GALA gecesini İMZA’da kutluyoruz 01-01-1970 03:00 https://www.hayat.ro/haber/aanin-greenlens-projesi-icin-uskupteydik-6444.html 01-01-1970 03:00 Yapay zeka HAYAT gazetesi için bakın ne dedi? 01-01-1970 03:00 NELER OLUYOR BİZE ya da NELER OLDU BİZE? 01-01-1970 03:00 Eski adreste yeni kasap: Orhan Usta’nın "Kasap Köftesi" 01-01-1970 03:00 Refik OKUTUR doğru adres 01-01-1970 03:00 75’inci doğum günümde tam 1 yaşındayım! 01-01-1970 03:00 Türkiye'de miyim, Romanya’da mıyım, yoksa Yunanistan’da mıyım. Anlamadım! 01-01-1970 03:00 Bana da Ankara’dan büyük bir ödül geldi 01-01-1970 03:00 Gazetemiz HAYAT her zaman hep ilk’lere imza attı! 01-01-1970 03:00 Örnek Şehir Hastanemiz ve örnek doktorlarımız 01-01-1970 03:00 Ömer SÜSLİ’nin arkasındaki tabloyu doldurmasına az kaldı 01-01-1970 03:00 GRAND COTTON & YAVUZ YILMAZ’ın hikayesi 01-01-1970 03:00 Tevazu, insanı daha da yüceltir 01-01-1970 03:00 Tunç KEMAL yeniden yazdı "AŞIĞIM SANA" 01-01-1970 03:00 Aykut AKBULUT’un yolladığı bu fotoğraf 01-01-1970 03:00 Bu satırları Edirne Tıp Fakültesinden yazıyorum 01-01-1970 03:00 Hem eğlenmesini hem de işini iyi biliyor! 01-01-1970 03:00 4 yıl aradan sonra ALMANAK 2023! 01-01-1970 03:00 Unutulmaz Büyükelçilerimiz artıyor 01-01-1970 03:00 Kanal D Romanya’yı son ziyaretimde aklıma gelenler 01-01-1970 03:00 Turizm sevdalısı Emine ve Atamer ULUSOY 01-01-1970 03:00 Yeni yıla girerken biz eskiyoruz! 01-01-1970 03:00 Bir Büyükelçimizi uğurlarken bir Büyükelçimize 01-01-1970 03:00 Hamzabeyli yolu çile ile dolu 01-01-1970 03:00 Katarakt olacaklara tavsiyem! 01-01-1970 03:00 Beni çok mutlu ettin sevgili Necip 01-01-1970 03:00 Seyfi ÖZKAN artık yine bizlerle!.. 01-01-1970 03:00