Refik OKUTUR doğru adres

Erkan ERUYSAL

27-08-2024 22:13

Bükreş’te yaşıyor ve araç sahibiyseniz Refik OKUTUR adını hemen not ediniz. Geçenlerde aracımın bir elektrik sıkıntısı vardı, sağa sola sordum ‘’Bizden kim var oto elektrikçisi’’ diye.

İki-üç arkadaşım da REFİK OKUTUR ismini verdi.

Hemen kendisini aradım durumu anlattım ‘’Bekliyorum sizi. Konumu atıyorum’’ dedi. Bir saat sonra REFİK OKUTUR’un ‘’BARAN BERKE AUTO adlı servisindeydim.

İşinin çok olduğu her hallinden belliydi Refik Ustanın. Servis araç doluydu. Hacı-hacıya Arafat’ta rastlarmış misali arabası arıza yapan dostlarım da Refik OKUTUR’un oto servisinde rastlar misali uzun zamandır görmediğim SABRİ BULUT ile MEHMET KETME ile sohbet edip özlem giderdim.

Refik OKUTUR usta Türkiye’den henüz yeni getirdiği yardımcısı CİVAN ASKER adlı delikanlı ile aracımın arızasını tesbit edip tamir etti.

REFİK OKUTUR Usta’yı tanımakta gecikmişim doğrusu.

Hem derin bilgisi hem de güler yüzü ile dostlarıma tavsiyemdir.

DİĞER YAZILARI Romanya’dan Nihat DURAK dostum da geldi 01-01-1970 03:00 Tekirdağ Şehir Hastanesinden 01-01-1970 03:00 HAYAT’ın 25’inci ‘’GÜMÜŞ YIL’’ GALA gecesini İMZA’da kutluyoruz 01-01-1970 03:00 Vefa sadece İstanbul’da bir semt adı değil 01-01-1970 03:00 https://www.hayat.ro/haber/aanin-greenlens-projesi-icin-uskupteydik-6444.html 01-01-1970 03:00 Yapay zeka HAYAT gazetesi için bakın ne dedi? 01-01-1970 03:00 NELER OLUYOR BİZE ya da NELER OLDU BİZE? 01-01-1970 03:00 Eski adreste yeni kasap: Orhan Usta’nın "Kasap Köftesi" 01-01-1970 03:00 75’inci doğum günümde tam 1 yaşındayım! 01-01-1970 03:00 Türkiye'de miyim, Romanya’da mıyım, yoksa Yunanistan’da mıyım. Anlamadım! 01-01-1970 03:00 Bana da Ankara’dan büyük bir ödül geldi 01-01-1970 03:00 Gazetemiz HAYAT her zaman hep ilk’lere imza attı! 01-01-1970 03:00 Örnek Şehir Hastanemiz ve örnek doktorlarımız 01-01-1970 03:00 Ömer SÜSLİ’nin arkasındaki tabloyu doldurmasına az kaldı 01-01-1970 03:00 GRAND COTTON & YAVUZ YILMAZ’ın hikayesi 01-01-1970 03:00 Tevazu, insanı daha da yüceltir 01-01-1970 03:00 Tunç KEMAL yeniden yazdı "AŞIĞIM SANA" 01-01-1970 03:00 Aykut AKBULUT’un yolladığı bu fotoğraf 01-01-1970 03:00 Bu satırları Edirne Tıp Fakültesinden yazıyorum 01-01-1970 03:00 Hem eğlenmesini hem de işini iyi biliyor! 01-01-1970 03:00 4 yıl aradan sonra ALMANAK 2023! 01-01-1970 03:00 Unutulmaz Büyükelçilerimiz artıyor 01-01-1970 03:00 Kanal D Romanya’yı son ziyaretimde aklıma gelenler 01-01-1970 03:00 Turizm sevdalısı Emine ve Atamer ULUSOY 01-01-1970 03:00 Yeni yıla girerken biz eskiyoruz! 01-01-1970 03:00 Bir Büyükelçimizi uğurlarken bir Büyükelçimize 01-01-1970 03:00 Hamzabeyli yolu çile ile dolu 01-01-1970 03:00 Katarakt olacaklara tavsiyem! 01-01-1970 03:00 Beni çok mutlu ettin sevgili Necip 01-01-1970 03:00 Seyfi ÖZKAN artık yine bizlerle!.. 01-01-1970 03:00