Advert

Advert
Advert

Advert
Romanya'daki Türklerin sesi
Romanya'daki Türklerin sesi
EKONOMİ

Asgari ücret 1 Temmuz'dan itibaren artırıldı

Advert
Asgari ücret 1 Temmuz'dan itibaren artırıldı
[adv_img_alt]

Advert

Advert

Advert

Advert

Paylaş:

Asgari ücret bugün (1 Temmuz) itibariyle 3,300 lei'den 3,700 lei'e yükseltildi.

   Karar Haziran ayı başında yapılan hükümet toplantısında alındı. Bu zam ile birlikte çalışanların eline fazladan 284 lei geçecek.

   Buna ek olarak, iş dünyasının talebi üzerine, vergilendirilmemiş aylık tutarın 200'den 300 lei'e çıkarılması onaylandı. Böylece çalışanlar aylık 284 lei ek ödeme alacaklar.

   Asgari ücrete yapılan zam haberi asgari ücretliler tarafından memnuniyetle karşılandı.

Bu haber Romanya'daki Türklerin sesi tarafından yayımlanmıştır. İzinsiz kopyalanamaz, alıntılarda kaynak gösterilmesi zorunludur.

EKONOMİ Haberleri

Yorumlar

Editoryal moderasyon aktif

Yorum Yaz

Yorumunuz incelendikten sonra yayın ilkelerimize uygun bulunması hâlinde yayınlanır. Hakaret, iftira ve reklam içeren ifadeler reddedilir.

adlı okura yanıt yazıyorsunuz.
0 / 2000

Bu içeriğe henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yazın.